martes 17 de octubre del 2017 | Actualizado 11:00 CEST Buscador Buscador   |   Área Privada de Alumnos Área Privada de Alumnos  

Info IART.ES, centro pionero y líder en formación online para el sector de las Industrias Culturales y Creativas

Creative Arts Marketing

Título: Creative Arts Marketing

Autor: HILL, Elizabeth; O’SULLIVAN, Terry; O'SULLIVAN, Catherine

Editorial: A Butterworth-Heinemann

ISBN: 9780750657372

Año de publicación: 2003

Páginas: 384

Comentario:

As a comprehensive overview of all aspects of marketing in the sector, Creative Arts Marketing remains unrivalled, and in addition this edition gives new coverage of-


* Current knowledge and best practice about marketing and advertising through new media


* The impact of Relationship Marketing techniques


* A wholly revised and enhanced set of cases


* Entirely revised and updated data on the arts 'industry'


Creative Arts Marketing reflects the diversity of the arts world in its wide ranging analysis of how different marketing techniques have worked for a diverse range of arts organizations. As such it is an invaluable text for both students and arts managers.



Dónde comprar: librerías españolas (Todos Tus Libros) | Google Books

Bidi QR-Code: ver código

Creative Arts Marketing

Valoración
Valoración: /6
Compartir | Recomendar Libro | Ver todas los libros



Programa de Especialización relacionado:

D01.04. Financiación de Proyectos Culturales.
Máster relacionado:

MGC Máster en Gestión Cultural
Libro relacionado:

Gestión de proyectos culturales. Análisis de casos